we can dance 'til the sun comes up, it's okay, just follow me home

Just nu känner jag mig taggad till tusen. Mitt magont har blivit bättre, det gör inte speciellt ont längre, magen är lite konstig och kurrar och bubblar och sånt men jag har inte ont. Vi lyckades till slut få till en utgång med ALLA tjejerna (dvs. jag Inessa Sally och Amanda), så imorgon kväll smäller det. Rejält, om jag känner oss, och det gör jag vid det här laget. På fredag morgon tidigt tidigt ska jag åka till Johan, för en myshelg. Fira tvåochetthalvtårsdagen och alla hjärtans dag, som visst var på måndag. Eventuellt en "afterski"-utgång på fredag.

Jag är lite trött bara. Tre öppningar på fyra dagar tär på krafterna. Idag när jag fikade med Amanda och Inessa höll jag på att somna sittandes, och hörde nog bara hälften. Ikväll är det träning, så jag lär inte vara piggare imorgon, men det är smällar man får ta. Det fixar sig! Nu lyssnar vi på partyparty och taggar!


Jag och Inessa på studenten. Huldas bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0