bass kickin' so hard

Träningstilda har tagit paus och åkt till Skövde (haha, jag skrev precis åkit. Wtf??). Jag åkte i måndags och åker inte hem förrän på söndag, så skönt att ses lite längre ibland. Man hinner komma in i någon slags lunk. Johan har bara gått i skolan i onsdags och idag så vi har fått mycket tid tillsammans. Undertiden han har varit i skolan har jag sprungit (!! inte 100 % paus ändå) och fixat med överraskning. Vad överraskningen är får ni vänta med, man vet ju aldrig vem som hittat min blogg. I onsdags var vi också ute och firade födelsedagen med Johans klasskompisar, hur trevligt som helst.
Just nu sitter jag och lyssnar på min partyspellista i hopp om att jag ska bli lite taggad så jag kommer iväg på den där springturen, och så saknar jag mina tjejer som ska ut ikväll om jag förstod det rätt. Blä, jag vill också!! Sen ska jag förbereda lite för Johans födelsedag imorgon innan han kommer hem, han fyller ju 20 den lilla vasen (inte vasen som en blomvas utan vAaaaaasen). När han kommer hem vid elva ska vi handla och städa.. Woho.
Grattis förresten till alla som har fyllt år i veckan (för det är ju en hel del!) Framförallt min lilla Amanda (som även har tagit bilden nedan, en av mina favvisar på mig och Johan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0