I can't go any further than this

I måndags började mitt nya liv - ett liv med Gerdakort. Jag trodde inte jag skulle ge upp för Gerda, men jag gjorde det. Änsålänge har jag varit på två pass, stånggympa och afro, och de var faktiskt riktigt roliga och givande båda två. Idag har jag vilat och imorgon blir det gympa. Och igår gick fotbollssäsongen igång. Det var jättekul faktiskt. Har känt mig lite tveksam under träningsuppehållet, som jag alltid gör. Men det var bra tempo (för att vara första träningen efter uppehåll), bra snack och det känns som att alla börjar lära känna varandra lite bättre. Elle var tillbaka, och hon är en riktig ice-breaker.

Färdigt med skrytandet. Känner mig väldigt nöjd för tillfället, men om jag känner mig själv tror jag inte det håller sådär supermånga veckor till. Man får njuta så länge det varar helt enkelt! (Att sluta äta onyttigt ska vi inte ens tala om...)

Idag hade jag fikadejt med Amanda och Sally. Dom tjejerna är verkligen grymma på att få en på bra humör. Jag tror att vi skulle kunna sitta och babbla en vecka i sträck utan att få brist på samtalsämnen. Förutom det har jag träffat Jenny mycket på sistone, mycket trevligt. Också har jag jobbat. Och Johan var här i helgen, vi skrattade jättemycket, det är så skönt när man bara är på sånt garv-humör. På måndag ska jag åka dit och stanna ända till söndagen, lyckats byta bort hela helgen där! Johan fyller 20 så det blir mys och kalas. Det är ju bara det där med present..

Kommentarer
Postat av: Amanda EP

Nämen Tilda, nu får du skärpa dig! :) Vad hände med inläggen. Jag citerar något i stil med "Tråkigt med de som aldrig uppdaterar"... Puss

2011-01-28 @ 09:02:39
URL: http://thedebutante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0