oh your life is good

Som vanligt blir det ett tag mellan gångerna. Sen sist har jag hunnit vara hos Johan och fira nyårsafton, jobba lite, bli sjuk och ha en jättemysig tjejkväll+1.

Just nu sitter jag och längtar efter sommar. Funderar fram och tillbaka på festival och har nog bestämt mig för att jag inte är färdig med Peace and Love än. Särskilt inte ett friskt, o-funktionärs-Peace and Love. Och så längtar jag efter att ha sommarlov, vilket jag har bestämt mig för att jag ska ha i sommar. Åtminstone en månad.
Pysslar även med en överraskning.. Spännande!

Har även börjat vela med utbildning igen. Fick höra om en ny utbildning häromdagen som inte har funnits i Sverige innan, "Civilingenjör i Medicin och teknik", som verkar sjukt intressant och har väldigt bra framtidsutsikter. Jag tror inte på att jag har bestämt mig förrän den dagen jag tar examen alltså, helt hopplös.


Bilden från Evas och Cinnas 50-årskalas i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0