sång på sång

Sen sist har jag hunnit med världens bästa 20-årsmiddag, jobba jobba jobba, myst med Johan, lunchat med favoriterna, släkttur till Hallans väderö och massvis med andra saker.

Jag börjar landa på jobbet, börjar få mer koll på läget, hittar bland kartorna och hemsidorna och vet jag ska svara på de flesta frågorna folk har när de ringer. Det känns väldigt vuxet att sitta på kontor, fast inte trodde jag att man kunde bli så trött av att sitta ner hela dagen. Slocknar framför tvn varje kväll utan undantag. Dock har jag gjort mycket annat än att jobba också, så kan väl bero på det. Igår var min första sovmorgon sen jag var i Dalarna innan Kreta, så det säger väl en del om hur utvilad jag varit på sistone.

I lördags var vi på Hallands Väderö och fikade och badade och promenerade. Väldigt mysigt. Vi hade faktiskt förvånansvärt bra väder också, bara ett par droppar på hela dagen. När vi kom i land på fastlandet igen öppnade sig däremot himlen. Jäklar vad det regnade.

I morse försov jag mig för första gången på väldigt länge. Det var faktiskt inte mitt fel, klockan hade fortfarande inte ringt när jag vaknade tio i åtta fast den stod på sju. Väldigt konstigt. Jag kom i tid till jobbet på sekunden iallafall, väldigt bra jobbat! Ikväll ska jag och Johan träffa Jenny och Malin hemma hos Una, mysigt!

Nä, återgå till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0