så längesen

Nu är jag hemma från en härlig vecka i Grekland. Vi har haft runt 30 grader och sol hela veckan, inte illa! Ätit massa god mat, saganaki, souvlaki, kalamari och grekisk sallad på längden och tvären. Jag och pappa har varit ute och sprungit (!!!) fyra gånger. Det trodde jag verkligen inte!
Dock var det väldigt mycket mygg, och då är det inte vanliga svenska snälla myggor utan grekiska bombplan som, förutom att dom är stora, tillverkar myggbett som kliar oändligt mycket. Jag har 8 snygga bett i ansiktet, klädsamt såhär inför midsommar och peace and love. Förutom dom är mina värsta dom 7 på fötterna och ett på handleden som inte verkar ge sig i sitt kliande.
Imorgon ska jag förhoppningsvis få in lite bilder, antingen här eller på facebook!

Imorgon är det midsommarafton, det ska spenderas på bästa sätt med äcklig mat (ja, förlåt, men jag avskyr sill) och goda drinkar, för att inte tala om gott sällskap. Dessutom ska jag packa upp och packa om, planera inför lördagens tvätt och förhoppningsvis hinna binda en krans. Vi får se. På söndag bär det ÄNTLIGEN av till Borlänge och Peace and Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0