all we ever do is say goodbye

Jag bestämde mig i söndags för jag skulle ta tag i mitt liv och inte skippa träningen denna veckan. Sagt och gjort, och här sitter jag där jag sitter i fåtöljen, hyfsat oförmögen att resa mig upp. Ellen hade fått näsblod när hon tränade idag = inte allt helt rätt. Funderar på om jag ska skylla min träningsvärk på samma virus. Jag menar, något annat kan det ju inte vara...

Idag när vi skulle avkalka kaffemaskinen började det så gott som brinna. Mycket spännande. Vi såg inga lågor, men av lutzen-dimman i butiken att döma var det nog någon liten brand där inne. Det visade sig senare vara ett relä som pajjat, och det blev utbytt så nu fungerar den som den ska igen!

Jag sökte till högskolan häromdagen! Känns lite konstigt, men inte så spännande än. Tror inte jag fattat det. Hur som helst, såhär blev det:
1. Civilingenjör i Medicin och Teknik - Lunds Tekniska Högskola
2. Civilingenjör i Medicinsk teknik - Linköpings Universitet
3. Biomedicinprogrammet - Lunds Universitet
4. Biomedicinprogrammet - Högskolan i Skövde
5. Biomedicinprogrammet - Uppsala universitet
Känner mig nöjd. Änsålänge...

Imorgon är jag ledig, då ska jag umgås med mina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0