rocking like a hurricane

Jag överlevde semledagen med en svullen och utmattad tummuskel. Då trodde vi att våren hade kommit, det gick över i onsdags när det haglade, regnade och snöade om vart annat hela dagen. Veckan fortsatte flyta med jobb och träning. Fredagen skulle egentligen tillbringas (förutom på jobbet) hos Agnes på tjejkväll men i sista sekunden blev det inställt och jag begav mig till Jenny med Una istället. Väl där fick jag sms av Jeppe: "ska du med ut ikväll? förfest hos mig!" Givetvis, utgång på Krischan, en helt okej lyckad kväll.

Ikväll sitter jag hemma och tittar på Melodifestivalen. Väldigt hemskt faktiskt. Danny ger mig dåliga flashbacks genom sitt utseende och Erik Saade är verkligen inte någon sångare. Imorgon ska jag jobba, annars hade jag varit på Wonderland inom två timmar och festat satan. Jaja. Ja' ä' int' bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0