so hit the lights

Jag har haft en grym vecka. I torsdags jobbade jag, och när jag kom hem hade jag fått mail från en Emma om en lägenhet jag mailat på. Hon skrev att hon var intresserad av att hyra ut till mig, och till slut bestämde vi att vi skulle ses i söndags. I fredags kom Johan och vi hade myskväll och åt räkor och sov på soffan, som det ska vara.
I lördags åkte Johan till Malmö och träffade Simon och jag åkte till Axelgård för att jobba på 80-årskalas. Supertrevligt, jag, Ellen och Hulda var väldigt uppskattade och alla hade jättetrevligt. Efter det begav jag mig snabbt hemom och lämnade Ellen innan jag begav mig mot Malmö för att möta upp Simon och Johan och senare även resten av Dalbygänget. Mysig kväll!
I söndags åkte jag och Johan in och tittade på lägenheten. En mysig, pytteliten etta (23 m2) i bästa läge. I bästa fall blir den min (i andrahand) i veckan, efter att allt klickat med af-bostäder och så. Spännande och fruktansvärt läskigt!

Tidigt imorse lämnade jag Johan vid tåget, sen åkte jag hem och sov lite innan jag åkte till gymmet en sväng och sen jobbade stängning. Tiden går lite fortare när det är ljust faktiskt! Skönt. Veckan som kommer bjuder på jobb jobb och jobb, lite träningsläger, och eventuellt en flytt då. Hjääälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0