ta det lugnt ibland

Häromdagen beställde jag återigen lite kläder från H&Ms hemsida. Hittade världens finaste klänning, men bestämde mig till slut för att jag inte skulle komma att använda den. Sedan dess har jag ångrat mig tusen gånger om och till slut bestämde jag mig för att ödet fick bestämma - om den fanns i butik skulle jag köpa den, annars fick det vara. Till min stora lycka fanns den, så nu hänger den så fint över köksstolen! Jag älskar den. Passande nog kom även grejerna jag faktiskt beställde från hemsidan idag, så nu är jag världens finaste sommarklänning och två linnen rikare. Det är verkligen löjligt stimulerande med shopping. (Som sällskap på den korta shoppingturen på H&M hade jag för övrigt Jenny och Amelie, väldigt trevligt.)

Ikväll bestämde jag mig för att hoppa träningen, har känt mig superhängig och haft lite halvont i halsen hela dagen plus att mina sömnvanor inte riktigt är i takt med resten av mitt liv. Behövde en soffkväll med Skavlan på SVTplay. Imorgon är jag ledig, dagen bjuder på sovmorgon, fikor och eventuellt lite träning om jag inte är sämre i halsen.



Till vänster ödesklänningen och till höger den nya sommarklänningen!


PS. Kom på att jag glömt berätta en kul sak: Jag ska till Peace and Love även i år! Tänka sig. Fjärde året i rad. Mina favvotjejer följer också med, och Jeppe och Birger. Bland annat. It's gonna be great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0