åren här har slitit hårdare på mig

Efter två öppningar på jobb har jag idag varit ledig. Sov 11 välbehövliga timmar inatt, vaknade och låg kvar i sängen och tittade på One Tree Hill och åt frukost i lugn och ro. Vid halv ett kom Ellen och lånade duschen, och jag gick och la in tvätt. Sen hade hon inget för sig fram till tre så hon hjälpte mig att packa ner alla köksgrejer i lådor. Ikväll har jag hällt ut alla kläder på golvet och sen vikt allt och sorterat och lagt ner i väskor, packat ner skor och städat undan lite gamla tidningar och skräp. Det enda som är kvar är att packa ner grejorna i badrummet och grovstäda lägenheten, och det kan jag inte göra förrän på söndag ändå, så flytten är färdigförberedd nu! Känns gött. Mellan allt packande hann jag fika/luncha med Maria och träna med Birger. Trevligt.

Helgen bjuder på jobb, match, myskväll med Jenny imorgon och tacksittning för alla bruncher jag jobbat på lördag. På söndag är det stora flyttdagen, då ska vi flytta och åka till IKEA och handla massa lådor och förvaring. Och förmodligen en hel del annat.


Detta årets treor är i Prag nu, var det verkligen ett år sen vi var där?! Det var iallafall en galen resa, galen och underbar. Filip var, som bilden skvallrar om, fullast i Prag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0