hennes nya fina vänner tror de vet var hon kommer från

Hon är det här partyts ljus,
och han bredvid är så stolt att ha henne nära sig
Det verkar som hon överlevt sen sist jag såg henne,
hon kunde va någon annan, någon bättre
Men jag ska be honom ta hand om henne väl,
för jag vet vilken dy hon varit i

Jag undrar om du någonsin kommer tillbaka, eller om ditt nya du är du nu. Jag önskar att orden iallafall kunde nå in.

Förutom det så undrar jag varför, när man suttit och tittat på One Tree Hill en hel kväll, det sorgligaste avsnittet alltid kommer precis när man bestämt sig för att sluta titta. Karma?

(Mysig frukost med Inessa, Birger och Jeppe idag. Min Inessa ska springa maraton på lördag, she crazy.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0