jag följer med dig hem ikväll, för jag vill inte vara själv

Solbränd (med betoning på bränd) och varm. På jobbet har vi ca 28 grader från morgon till kväll, kan ju säga att jag är ganska glad att jag inte jobbar hela sommaren i år. Imorgon ska det vara molnigt iallafall, då blir det lite mer rimlig temperatur inomhus. Fast man ska inte klaga - det är underbart med vår/sommar igen. Fram med shorts och linnen, jo man tackar!

Dagen har spenderats på jobb, sen med Inessa, Amanda, Jenny och Nille i olika omgångar och kombinationer. Jag och Inessa studentpresent-shoppade, sen mötte jag Amanda och fortsatte shoppandet (jävlar, jag skulle ju inte) och sen tittade vi på Polhems bal. Vilken nostalgitripp. Var det verkligen ett år sen jag var på bal?! Holy smoke.



Jag har verkligen väldigt mycket resfeber. Imorgon ska vi dessutom spela säsongens viktigaste match. Ingen ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0