vågorna dom kraschar över dig och mig

Sen sist? Inessa har sprungit ett helt maraton utan att dö, jag har haft myshelg med familjen och varit hundvakt till två små underbara odjur, haft lite flytta hemifrån-ångest och lite flyg-ångest inför Londonresan. Och lite sluta jobba-ångest.

Jag ska nämligen sluta på Mormors, som en följd av att jag ska börja plugga till hösten. Hur glad jag än är att jag ska slippa jobbet, så har jag lärt mig mycket om mig själv och andra människor, och jag kommer sakna mina kollegor. Det känns konstigt att jag inte ska ha något sammanhang efter den 8 juni. Fast den 22 augusti börjar livet. Tror jag.

Och så åker vi till London på torsdag, ska bli underbart roligt. Sedan studenter, Dalarna, Kreta och Peace and love också innan juni är slut. Lutar åt en bra månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0