it's time to have the talk

Det finns inget vackert med döden. Den är bara svart och sorglig och lämnar ett stort hål och långa nätter efter sig.
-
One tree hill

Sen sist? Tentan gick bra. Hade en galen efter tenta-festhelg med sjukt bra kvällar både fredag och lördag. Spelade internmatch i lördags (hör och häpna! Ska göra mitt bästa för att hitta tiden för det är ju så jäkla kul) (vi har slagits ihop med Harlösa och det känns jättespännande) och kunde knappt röra mig i söndags. Den dagen gjorde jag så mycket som att klättra ner för stegen, lägga mig i soffan och sen ligga där. HELA dagen. Såg 14 OTH-avsnitt à 40 min.

Denna veckan har återigen varit riktigt manglig. I måndags hade jag kvällslabb och gick därmed i skolan 10-21. Efter det har jag inte riktigt återhämtat mig sömnmässigt, och dessutom tvingats hantera jobbiga personliga grejer. Trött Tilda = Tilda på dåligt humör, så har inte varit mitt bästa jag denna veckan. Idag jobbade jag i alla fall lite i förväg i matten så jag kan ta sovmorgon imorgon för det, mina vänner, behövs! Utöver detta har vi en stor dugga på måndag, och jag har som vanligt varit väldigt tidsoptimistisk vad gäller pluggandet, och sitter därför här och har precis läst genom alla föreläsningsanteckningar för första gången. Ska bli väldigt spännande att se hur detta går...

Imorgon åker jag och Johan till Göteborg och hälsar på Jennifer och Anders, ska bli kul! Längesen jag såg dom, och har inte sett deras nya lägenhet heller.

Och dagens tips får bli att titta på denna videon på Erato. Såg när de var med på nyhetsmorgon, riktigt duktiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0