we're going down, and you know that we're doomed

So far, so good! Gick faktiskt jättebra på duggan, är så gott som hundra på att jag blir godkänd iallafall och det är huvudsaken. Även hundraprocentig i träningen änsålänge också. Lagat mat både igår och idag. Det enda som kanske inte riktigt borde ingå i mitt nya liv är att jag firade duggan med att shoppa.. Nya träningsbyxor och en kaffepressgrej blev det, men det var faktiskt så gott som nödvändigt! Har kommit på tusen bra att ha-saker jag behöver, ska nog börja skriva önskelista till jul redan nu!

Ikväll skulle jag få besök av Matilda och Erik så jag städade som en galning, vek och sorterade tvätt, diskade, dammade och städade badrummet. Erik hann inte komma förbi och Matilda var här typ en halvtimme så det var knappt lönt, men känns alltid grymt efteråt. Extra mysigt och stort känns det. Och lite storlek kan behövas när man bor på 11 kvadrat.

Imorgon kväll blir det genrep på Legally Blonde i Malmö med Sally! Pappa ska vara kapellmästare så vi ska in och titta. Ska bli jättekul att se, har inte sett filmen Legally Blonde heller så det blir spännande. Sen ska jag plugga också. Jag har inte riktigt vant mig vid tempot, kände mig liksom nöjd nu efter duggan men det kommer tusen nya saker hela tiden så det blir nog inte en lugn stund innan jul. Men vem behöver lugna stunder?

Sitter och kvällsfunderar lite. Hur många varv måste man springa i Botan för att det ens ska vara lönt? Varför ringde något byggföretag mig idag på fysikföreläsningen? Hur många timmar behöver jag egentligen sova för att vara pigg när jag vaknar?
Tres nät låg nere ett par timmar idag också så hade varken mobil eller internet. Man blir ju rädd för sig själv, men det var verkligen hemskt. Fick nästan lite panik för att.. ja, varför då egentligen? Helt hysteriskt så rädd man är för att inte vara kontaktbar. Men det stämmer inte som dom säger, att det är bra att stänga ner allt ibland och stänga av mobilen och sånt, inte för mig iallafall. Då hade jag nog fått magsår. (Hur klarade man sig förr?)

Kommentarer
Postat av: Amanda

OMG OMG OMG, inte sett LB förr? Då har vi något att ta tag i. Det vill säga om du gillade musikalen förstås ;) Puss på dig finfina Tilda :):)

2011-09-29 @ 09:55:54
URL: http://36femdagar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0