new year's day





Nyårsafton blev en väldigt lyckad kväll (hade förstås inte väntat mig annat) med gänget ovan. Vi började med lyxmiddag hemma (meny: fördrink med lichi-tema, hummer med aioli och surdegsbaguette, oxfilé med bearnaisesås och vitlökssmör, pannacotta med bär och sanslöst många cheeseballs), tolvslag uppe på S:t Hans backar, fest nere i stan (med delar av svenska damlandslaget i handboll!!!) och efterfest hemma hos oss. Halv sju somnade jag gott mitt i ett sms.
Nyårsdagen har spenderats med Sally och Amanda i vars ett hörn av soffan. Tror att kanal 5 hade läst mina tankar, filmerna som visades undertiden vi tittade var Syskonen Baudelaires olycksaliga liv och Kalle och Chokladfabriken. Kanske två av de bästa bakisfilmerna genom tiderna!

Gott nytt år allihopa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du och de andra är bäst! Sjukt najs nyår, bara god mat och gott sällskap. Skönt att vakna upp och chilla med favorittjejerna också. Tack för allt! Pussokram <3

2012-01-02 @ 12:09:55
URL: http://36femdagar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0