I will never ever let you go

Som vanligt när jag återvänder hit var det ett tag sen.

Spanien med laget var fantastiskt, vi hade lagom varmt, soligt och framförallt fantastiskt roligt! Såg bland annat Valencia-Levante på Valenciastadion, vilken stämning! Sedan dess har vi hunnit med en hel vårsäsong (kom trea i u-lagsserien och ligger trea i a-lagsserien nu när den vänder) och dessutom varit i Åhus och spelat beachfotboll. Där åkte ungdomslaget ut mot gamlingarna. Attans!

Första året i skolan är avklarat och klarat. Känns fantastiskt, och riktigt sjukt. Tiden går fort! Snart kommer det nya nollor som vi ska ta hand om, och våra första tillskott i bme-familjen ska börja. Det ska bli jätteroligt med nollning, och lite skönt att inte vara nolla längre.

Under det tre månader långa sommarlovet har jag hunnit med en vecka i Grekland på Skiathos med bästa Erik, vi åkte dagen efter min sista tenta och bara solade, badade, snorade lite och framförallt myste hela veckan. Dessutom hyrde vi bil tre dagar och var på två båtturer. När vi kom hem åkte han till Ukraina och misslyckades med att heja fram Sverige, och jag passade på att åka hem till mamma och pappa och hjälpa till i trädgården en vecka. Midsommar firades i Uppsala hos Erik, sen åkte jag ner mot Göteborg och Ullis för några händelserika dagar med vattenskidor, museum, haloumi, bilbesiktning, jordgubbar och massa annat. Dessutom har jag hunnit med att umgås med gamla och nya vänner och en del annat.

Nu jobbar jag, har jobbat två veckor och ska jobba denna veckan och nästa också, sen är det sommarlov en månad till. I helgen var jag med mina fantastiska tjejer, Sally Ullis och Sofia, i Ullis sommarstuga och promenerade, hade femkamp och drack vin. Dessutom såg vi mareld - det vackraste jag någonsin sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0