jag vill att du förstår mig

Rebecca har äntligen flyttat hem från Oslo, och då bestämmer sig Amanda för att flytta till London. För hennes skull (och lite min egen) tänkte jag göra ett nytt försök att återuppliva bloggen, i alla fall någon gång då och då.
 
En minst sagt galen, underbar och fantastisk nollning är nästan över. I år har jag varit fadder till ett gäng grymma nollor. I lördags var det nollegasque och nollorna blev ettor, och jag fick äntligen anledning att återanvända min balklänning (bilder på klänningen och dessutom en recension av balen i trean finns här). Det var en riktigt rolig kväll, natt och morgon. På lördag är den det stora slutfesten, S.L.U.T.E.T., sen är det slut för den här gången. Känner på mig att det inte är min sista nollning.
 
Jag har hunnit flytta också, numera bor jag i en egen liten etta och trivs som fisken! Har fått det jättemysigt, så skönt att ha sina egna saker. Det går bra i skolan, läser riktigt roliga, om än lite tunga, kurser nu, flerdim (matte) och cellens biologi. Matten börjar bli riktigt klurig men kul! I cellbiologin är det mest mycket att hålla reda på, men galet intressant! Tänk till exempel att det kryper runt små celler i kroppen och äter bakterier. Fantastiskt!!!
 
För att det inte ska bli så tråkigt med bara massa text som det brukar vara i min blogg ska ni få en härlig sommarbild från Åhus!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda ep

WOho,go Tilda! Tänka sig att du skrivit ett litet inlägg, gilla gilla GILLA! :)

2012-10-04 @ 11:57:02
URL: http://aaepiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0